Braila, anii ’60-’70

Am descoperit recent pe internet o serie de fotografii apartinand International News Service / TASZSZ realizate in Braila cel mai probabil intre anii ’60 – ’70.

Centrul cu Ceasul in varful caruia fusese montat in anii '50 simbolul comunist al secerii si ciocanului.

Piata Traian (pe atunci Piata Lenin) si Teatrul Maria Filotti (atunci Palatul Culturii).

Teatrul Maria Filotti (atunci Palatul Culturii).

Hotelul Splendid. Tramvaiele inca mai circulau prin centrul Brailei.

Palatul Agriculturii (Casa Agriculturii pe atunci). In extrema dreapta se poate observa un fragment din sirul de case ce au fost demolate pentru a se construi blocurile anoste.

Fostul Cazino in spatele caruia inca mai existau casele ce au fost demolate pentru a se construi actuala cladire a Primariei.

Gara fluviala.

Combinatul de la Chiscani.

This entry was posted in Braila and tagged , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to Braila, anii ’60-’70

  1. Stefan Dache says:

    Uzina pare sa fie Combinatul de la Chiscani!

  2. Iulian Patilea says:

    Superbe pozele…..exact ce imi lipsea ca si periada de timp……..am facut o colectie cu poze vechi si noi cu multiubitul oras…….. (spun multiubit acum ca perioada cat am locuit in Braila – aproape 30 de ani nu l-am apreciat :D…..) si ca o precizare………..posibil ca ultima poza sa fie facuta intr-unul din cele 2 combinate CCH sau Dunacor……… dar pot sa ma insel ca ele au fost construite cam in anii 60-70…..

  3. laurentiu says:

    da, uzina este combinatul de la chiscani. poza este facuta dinspre sat spre lacul sarat

  4. Dominus says:

    Multumesc, am sa fac un update la descriere🙂

    • Camelia Pugna says:

      Daca ati face un “atunci si acum” la CCH (Combinatul de Celuloza si Hartie) Braila, ar fi dezolant! Combinatul a “murit” si este in curs de demolare! Generatii intregi de braileni, si nu numai, au lucrat ani, zeci de ani, la acest combinat!

  5. anonim says:

    mersi ca mi-ati facut tema!!!:))

  6. Flori says:

    Braila copilariei si adolescentei mele era superba, oamenii erau minunati, mi-e dor de acel oras. M-as intoarce acolo oricand……multumim pentru blog.

  7. luciana craioveanu says:

    Cu toate ca nu am trait in acea perioada,consider ca Braila chiar a fost un oras de vis! Din pacate,acum nu prea ai ce sa mai admiri decat ruinele…iar cei care au trait pe atunci pot spune ca au fost sau inca mai sunt norocosi!

  8. DImitris B. says:

    Foarte interesante poze dintr-o perioada unica, chiar daca era comunista, viata era linistita si plina de oameni normali.
    Multumim si asteptam si altele.

Leave a Reply

